کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

کیان، امپراطور زمستان

آموزش و نقاشی

1393/5/26 19:23
نویسنده : مامان هانی
780 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری وقتی هنوز خدا تو رو به ما نداده بود برات یه تخته سفید یا همون وایت برد و ماژیک گرفته بودم. چند روز پیش خودکار داده بودم دستت رو کاغذ رو خط خطی میکردی ولی چون هنوز کنترل کامل نداری و خودکار باریکه سخت بود برات. این شد که به ذهنم رسید ماژیکو تخته رو بیارم. وقتی آوردم خیلی راحت ماژیکو گرفتی و رو تخته ای که به میز غذاخوریت آویزون کرده بودم میکشیدی. بیشتر خطوطت بالا به پایین و برعکس بود. ولی فرداش خطوط افقی و حتی منحنی هم میکشیدی. سعی میکردی تمام تخته رو خط خطی کنی. میدونی که نقاشی بچه ها حرف های زیادی برای گفتن دارن و هر خط خطی شما مفهومی داره که در حال مطالعه هستم. عکس های نقاشی تو ادامه مطلب گذاشتم. یه اتفاق قشنگ دیگه اینه که کارت های با ما رو در حد ابتدایی یاد گرفتی. یعنی اونایی که راحت تره. اندام ها رو کامل بلدی. میوه ها: موز، سیب، هندوانه، انگور، خیار. بعضی از اشیا و حیوانات. از همه مهمتر این که میخوام جدا از تصویر، املای تصویر رو هم به صورت تصویری یاد بگیری که موفق شدم. کارت رو تا میکنم تا عکسش بره پشت و تو فقط نوشته روببینی، فعلا 5 تا کارت بادکنک.توپ. عروسک. قاشق و چنگال رو بلدی. یه چیز جالب هم برای یارگاری بگم. یکبار که داشتم میپرسیدم متوجه شدم که چنگال و یخچالو با هم اشتباه میگیری و برام خیلی خیلی جالب بود. الان عکسشو ندارم برات بذارم. بس که ذوق داشتم نتونستم جلوی خودمو بگیرممحبت. عکساشو بعدا میذارم. فعلا عکس های نقاشی رو بچسب...

اولین اثر هنری کیان جون رو کاغذ که رو در اتاق چسبوندمش...

اولین اثر هنری روی تخته...

دومین اثر روی تخته...

یعنی علاقه به نقاشی تا این حد ... متفکر

سومین اثر...

چهارمین اثر...

پنجمین اثر بعد از اینکه کارت آموزشی ماهی رو یاد گرفتی و من برات یه ماهی کشیدم. و شما یه چیزی تو این مایه ها مثل ماهی کشیدی. چشمش رو مامان بهت تقلبی رسوندم...

به افتخار گل پسرم

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

پسندها (9)

نظرات (1)

زهرا
7 شهریور 93 17:42
آفرین به این گل پسر که آنقدر هنرمنده مامانی به ما هم سر بزن منتظریم