کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

کیان، امپراطور زمستان

به خونه صدف کوچولوی ما 4 تا مهمون اومده

1393/6/2 12:12
نویسنده : مامان هانی
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من. الان خیلی ناز لالا کردی و من در حال وبلاگ نویسی. پسرم کیان جونم هجده ماهگیت هم به سلامتی داره تموم میشه و تو این ماه بهاری شدی! منظورم اینه که چند تا جوونه دندون تو صدف دهنت شکفته شده. آره گلم، دو تا دندون های آسیاب D فک پایین هم تقریبا کامل بیرون اومدن و چهار تا دندون نیش C هم دارن از لثه جان اجازه میگیرن تا سر در بیارن که همین هفته یعنی اوایل نوزده ماهگی مطمئنم تشریف فرما میشن. گلم باید با مسواک زدن و شیر خوردن ازشون پذیرایی کنی تا هفت سالگی برات موندگار شن. تو پسر خوب مایی و برات آرزوی شاد زیستن و تن درستی و جان درستی و دل درستی داریممحبت...                

                           ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

توبزرگ میشوی وبزرگتر.... ومن هرروز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم.

روزهای نوزادی ....روزهایی که به غیر از آغوش من ماْوایی نداشتی.

دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد.

خیلی زود گذشت.روزی که خدا یک فرشته را به من هدیه داد تا زین پس نگهدار او باشم.

امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ازتو وزیباییهایت....مبارک باشد یازدهمین،دوازدهمین،❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

سیزدهمین، چهاردهمین،پانزدهمین و شانزدهمین دندان تو جان مادر....

 هرروز که میگذرد عشق من به تو صد چندان میشود

یک سال وپنج ماه و بیست و چهار روز از آمدنت میگذرد

توبزرگ میشوی ومن هر روز که میگذرد در دریای عشق توکوچکتر میشوم....

و شاید همین روزها غرق شوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)