کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

کیان، امپراطور زمستان

عزیزم چهارده ماهگیت مبارک

1393/2/3 18:26
نویسنده : مامان هانی
427 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگه راه افتادی و عشق بیرون رفتنی. بعد از تعطیلات عید بود که با مادر جون و خاله جون رفتیم بازار و فروشگاه های اطراف نمک آبرود، اون روز یه پروانه ناز رو کلاهت نشسته بود و بلند نمیشد و تو تو فروشگاه که گرم بود میخواستی کلاهتو برداری، واسه همین اون پروانه بی آزار رو برداشتم و اونو روی گل جلوی در فروشگاه گذاشتم...

99

99887766

لالایی 14 ماهگی...

555

غذا خوردنت. از دست ما به سختی غذا میخوری، البته مادرجون از پس شما برمیاد ولی من مثلا باید داخل چهار چرخ بذارمت، یا اینکه برنامه های عمو پورنگی رو که ضبط کردم رو پخش کنم تا بخوری ولی اگه بدم دست خودت مثل نون یا کباب یا پف فیلی که پوستشو جدا کردم یا میوه رو خوب میخوری...

5

48

بازی...

6666

بازی با عینک شنای خاله. مربی استخر مامان به مادر جون گفت که هروقت کیان جونو از پوشک گرفتین بیارش استخر، ماشاالله عاشق حمومو آب بازی هم هستی.البته خودم هنوز نتونستم برم استخر ...

435

عکس های بچه ها تو تولد خاله جون، همشون از کوچیک به بزرگ کیکو بریدن و بیشتر از همه به بچه ها خوش گذشت...

111666554

999

عکس های هتل آزادی خزر. همراه مادرجون اینها نهار اونجا بودیم. چون هوا سرد و ابری بود بیرون از هتل نتونستیم ازت عکس بگیریم...

332225664

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)