کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

کیان، امپراطور زمستان

دسته گل 8 ماهگیتو به آب دادی

1392/8/28 11:57
نویسنده : مامان هانی
265 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز که من باید میرفتم بیرون کار داشتم، فندقی رو پیش مادر جون گذاشتم. بعد از ظهر که برگشتم میخواستیم جایی بریم. گلدون های پر گل پدر جون رو اپن آشپزخونه بود و من به خاله جون گفتم از منو کیان یه عکس بگیر. همون جا که ایستاده بودم بغلم بودی و به پشت برگشته بودی و داشتی با گل ها بازی میکردی، خاله جون که عکس گرفت، از اونجا که عجله داشتم و بی خبر از شیطنت شما بودم سریع برگشتم که برم سمت در خروجی، دیدم یه چیزی بوم پشت سرم صدا خورد. وقتی برگشتم دیدم که بله آقا دسته گل به آب داده. بابا بزرگ که اومد خندش گرفت و دیگه چیزی نگفت. خاله جون جارو برقی آورد و همه رو جمع کرد. بابا بزرگ و مادر جون هم همه گل ها رو از رو فرش جمع کردند و تو گلدون ریختند و بابا بزرگ گلدون رو مثل اولش در آورد و همه زدیم بیرون...

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)