کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

کیان، امپراطور زمستان

یادش بخیر گهواره چوبی

1392/6/27 17:59
نویسنده : مامان هانی
7,989 بازدید
اشتراک گذاری

واقعاً یادش بخیر. این گهواره قدیمی رو از مادر شوهرم گرفتم تا از کیانم عکس بگیرم. بابای کیان، چهار تا عمه های کیان، همه تو این گهواره بزرگ شدن. کاشکی میشد الان هم بچه ها رو تو گهواره بزرگ کرد. حداقل واسه همون ماه اول... دوست دارم نظرتون رو راجع به این مطلب بدونم. منتظرم...

1

22

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرزانه
27 شهریور 92 18:07
سلام مامان هانی جون.واقعا یاد قدیما بخیر.درسته که من سنی ندارم ولی وقتی یاد گذشته میافتم یه جوری میشم.مادر شوهرت خوب کرده که این گهواره رو نگه داشته.به نظر من تو هم اونو تمیز نگهش دار تا بچه های کیان هم از اون استفاده کنن و بهشون بگی که پدربزرگت توی اون میخوابیده.عزیزم در اخر از خدا میخوام که کیان رو برات نگه داره و همیشه سالم باشه.فدات....


فرشته
28 شهریور 92 15:47
سلام مامان کیان جون ایده هات مثل بقیه ایدهات قشنگ و جذابه من هم میخام ایشالله بچه ام رو تو گهواره بزرگ کنم ولی الان چون مامان ها ی این زمانه مثل مامان های قدیم کار خونه زیاد ندارند و وقت بیشتری رو برای بچه قرار می دهند رو این حساب بچه بقلی میشه و زیاد جای ساکن نمی مونه و بی قراری می کنه و اینو بگم که شما گفتید که حداقل ماه اول من از چند سایت معتبر خوندم که بچه تا 40 روز قنداق بشه و روزی 3 الی4 بار بازش کنن و جون همه قسمت بچه من جمله استخوان و سر و... نرم هست تا بچه ضربه نخوره. ایشالله هر جا هستید سالم باشید