کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

کیان، امپراطور زمستان

بریم دکتر

1392/6/3 11:53
نویسنده : مامان هانی
247 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا از این موضوع چیزی نگفته بودم. میدونین که نی نی وقتی به دنیا میاد تو بیمارستان واکسن بدو تولد میخوره. تو بعضی بچه ها تو همون سنین کودکی زیر بغلشون یه حالت جوش میشه. البته اولش فقط حالت قلنبه ای داره. کیان من دو ماه ونیم بود که متوجه زیر بغلش شدیم. دکتر گفت چیز مهمی نیست . واسه بچه دردناک هم نیست. کم کم خودش یا کوچیک میشه یا مثل جوش قرمز میشه و سر باز میکنه. زیر بغل کیان الان که بیشتر از چهار ونیم ماه سن داره قرمز شده و سرش داره سفید میشه. منو بابایی دلشو نداریم واس خاطر همین، همین روزا میبریمش دکتر خالیش کنه. اینو گفتم که اگه این اتفاق واسه یه نی نی دیگه افتاد مامانو باباش اصلا نگران نشن چون چیز مهمی نیست و علتش هم همون واکسن بدو تولدی هست که رو بازوش تزریق میکنن.

 من برگشتم! تا بگم رفتیم دکتر چی شد. یادمه ماه پیش تو مطب کیان خیلی آروم تو بغل باباش مینشست و به بچه ها نگاه میکرد و میخندید. اما از اونجایی که جدیداً بازیگوش شده کاری میکرد که باباش تو مطب بگردوندش یا بره بیرون تو راه پله. چون دکتر باید آبسه زیر بغل کیانو تخلیه میکرد بعد از اذان حول و حوش ساعت 9 به ما وقت دادن. بچم اونقد از درد جیغ میزد که دل منو باباش کباب شد. دکتر به من گفت شما برو بیرون ولی برام جالب بود ببینم آبسه رو چجوری خالی میکنن. فقط جیغ میزد. یک دقیقه هم طول نکشید. زود تموم شد و روشو گاز استریل گذاشت. بعد چسب زد. بغلش که کردم ساکت شد. وزنش هم هفت و سیصد بود. دکتر گفت تا چند روز هر روز ببرینش حموم تا تمیز بمونه. وقتی رسیدیم خونه دیگه خوابیده بود. اونشب از ناراحتی اصلاً اشتها نداشتم. صدای جیغ کیان تو گوشم بود هنوز. با اینکه خواب بود مرتب میرفتم تو اتاق بهش سر میزدم تا از درد بیدار نشه. ولی همون جوری که دکتر گفت دردش فقط همون وقتی بود که دکتر داشت آبسه رو تخلیه میکرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)