کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

کیان، امپراطور زمستان

اولین عکس های کیان عزیز

1392/2/28 22:57
نویسنده : مامان هانی
1,685 بازدید
اشتراک گذاری

1

ایشون خانم دکتر عطا بخشی هستن, تو بیمارستان معروف به پنجه طلا هست. بعد از خدا, تمام این 9 ماه مراقب منو کیان کوچولو بود. اینجا اتاق عمله. ساعت 10:25 بعد از ظهر جمعه 11 اسفند 1391 هست و کیان داره دنیا میاد. عکاس هم مادر جونه کیانه که فکر کنم اون لحظه تو اتاق عمل از مامان کیان هم بیشتر استرس داشت.2

اینا دسته گل هایی هستن که برای کیان و مامانش آوردن. دسته گل جلویی رو بابای کیان واسه مامان کیان آورد و از همه دسته گل های دنیا قشنگتره, البته بعد از دسته گل عروسیمون. رزهای زرد رو هم دایی جون و زندانی جون آوردن. رزهای قرمز و کرم رو یکی عزیز جون آورد, اون یکی رو هم دوست کیان ,پسر عمه جون کیان, عرشیا کوچولو آورد, البته الان میگه من بزرگ شدم. سه سالشه. دستشون درد نکنه...

4

قربون اون دستو پای کوچولوت بره مامان...(5 روزگی)

1

6

6

وقتی که خوابیدم...(6 روزگی)

5

وقتی چشامو باز میکنم...(4 روزگی, بعد از تست تیرویید و شنوایی سنجی)

4

اینم پاشنه پام که ازم خونگیری کردن (4 روزگی)

2

وقتی رو دوش مامانم به چیزهای خوب فکر میکنم...(5 روزگی)

8

اینجا قیافم نمیدونم چرا اینقدر تغییر کرده, شاید چون کسی نتونست امروز سرم کلاه بذاره!

9

وقتی برای اولین بار مادر جون منو حمام کرد. اولین بار خیلی ترسیده بودم. ولی از اون به بعد هر دفعه ترسم کمتر میشد. انقدر جیغ زده بودم که فکر کردن سردم شده, هر چی داشتن دورم پیچیدن...!هر وقت حمومم تموم میشه خیلی آروم میشم, تازه بعدش خواب خیلی میچسبه...(2 روزگی. وقتی تازه از بیمارستان مرخص شده بودیم)

9

وقتی تو خواب خودمو لوس میکنم...(7-8 روزگی)

3

6

1

2

من بیدار شدم...

1

این عکسا مربوط به روز دهم تولدم میشه. اون روز مادر جون منو غسل مولود داد.

9

 اینجا حموم تموم شد و من دارم به آرامش بعد از طوفان میرسم...

9

2

2

عکسای یادگاری 10 روزگی کیان جون

9

5

حالا من 14 روزه ام...

 1

اینجا من 18 روز سن دارم وحسابی اطرافمو زیر نظر دارم...

 اینجا وقتی 22 روزه بودم و مادر جون منو برد حمام...

 1

٢٢ روزگی...

7

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)