کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

کیان، امپراطور زمستان

یه خبر خوش در روز مادر

1393/2/3 14:57
نویسنده : مامان هانی
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیانم. امروز روز مادره و الان که تو خوابی یه خبر خوش دارم برات. خدا رو شکر امتحان دکترا قبول شدم. اولش باور نکردم چون هر روز یه دستم جزوه بود و اون یکی دستم تو تو بغلم بودی و اونجور که دوست داشتم نتونستم مطالعه کنم، البته کمک های مادر جونو نمیتونم نادیده بگیرم، روزهایی که از تو مراقبت میکرد تا من بتونم چند صفحه  ای بخونم، یا غذا هر دفعه برام میاورد خونه تا آشپزی وقتم رو نگیره، ممنونشم خصوصا امروز که روز مادره وقتی این خبرو تلفنی بهش دادم خیلی خوشحال شد و گفت این بهترین هدیه ای هست که روز مادر بهم دادی، کیان جونم امیدوارم کنجدی مامان هم یه روزی خبرهای بهتر از اینو تو روز مادر بهم هدیه بده. تقریبا یک ساعت پیش بود که خاله الهام زنگ زد و خبر قبول شدنشو بهم گفت که خیلی خوشحال شدم و بعد قرار شد منم برم ببینم چکار کردم  و بهش اطلاع بدم که خدا رو شکر قبول شدم. در ادامه دسته گل خوشگلی که امروز بابایی بهم هدیه داد و کیکی رو که خاله به مناسبت روز تولدش یعنی 31 فروردین درست کرد رو میتونی ببینی...

1

442

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)